Beroende.Drog.Samlare. ?

Jau, är ni beroende utav någonting eller samlar ni på någonting , som ni bara inte kaaaaaaaaaaaan sluta köpa? :D hehe.


Min drog är PARFYMER :]  Det är inte så att jag går & köper varje gång jag går in i en butik som de finns parfymer i . Men när jag går dit & kanske luktar på någon. Jaa då brukar det sluta att man står vid kassan & betalar en . Men hittar man ingen god såklart köper man ingen . När jag fyller år osv så brukar jag alltid få parfym utav älsk också , för de vet han att jag verkligen vill ha ;D höhö
Endel vet jag köper en parfym & använder den tills den är slut. Det är ju ekonomiskt & bra ;D Men då köper man säkert något annat som man är beroende utav .

Här är det som tar upp all plats i badrumskåpet.(fattas en på bilden) Det är nog hälften kvar i dom flesta, om inte mer. Så jag har nog kvar dom i 10 år till, då de kanske fylls på allt eftersom med fler :p


Jaup de va de :p
Strax ska jag åka till salongen & fixa mitt hår. Gjorde lite i fredags själv, men vill ha fixat lite till,så morsan hade ett återbud idag, så hon kan hjälpa mig.  =)
Jag har tränat huvudet lite på Casillas med Dog Activity saken , då han ska få va själv några timmar. Så han sover gott. :p Det är så roligt, när man verkligen ser hur jobbigt det blir för hjärnan på honom! Men han lär sig iallafall. Den röda klarar han av , men dom gula är otroligt jobbiga att förstå för lilla hjärnan. haha :D
Ligger ju godis i 4 hål & så ska man putta med nosen på dom, för att godiset ska komma upp eller åka ut. Mycket bra sak för huvudet.  Ska även gå ut & köra lite lydnad på han nu. Kraaken lyder oftast, men ibland så vill man inte alls lyssna ;D Så är det väl med oss människor också. Man ville väl inte alltid lyda morsan när man var 2 år(14år i hundår) haha.






baaaiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0