Vänskap vafan äre;D

Ja vill man inte ta vara på den så skiter man i den. Så ja nu är det dags att skita i den, för nu har man ingen energi kvar för den! Fuck IIIIIIIIT.
Som tur har jag  min bäste bäste vän vid namn Captain Morgan <3
Captain Morgan jag och vattenpipan ikväll, samt grillat kött & jordgubbar! Sen så sover ju min älskling här inatt också! Taaaaack fan ! Han ligger iof här bredvid med ett täcke över sig just nu. Borde va väldigt varmt men tydligen inte.  Ska slänga mig på han om 5 minuter & pussa på hans söta rara panna.


Igår var man på turk, arab & serb fest. hejja ;D  Synd att mitt huvud var paajj & en lampa var pajj i en lokal , så ja inte blev huvudet bättre. Hem & slänga sig i sängen med treoo. Tur det är lite bättre idag iaf.
Har vart i Lidköping idag, köpt blommor till mina blommlådor samt att hänga. Sen en sväng på Sofias jobb Ica hjärtbergs. Som jag tog fel på & gick in i willys. haha :> Jaoo de va de. Jo systembolaget också, fan jag tänkte jag skulle slippa lämna legg idag för första gången. Hon tog betalt & seeeeeeeeeeeen fråga hon ändå. bajs :/ Såklart jag har med legg, men fan någon gång ska la man slippa. ^^
Yeey. Förresten de var väl Crousing i Nossebro idag & sen nu Lidköping ikväll. Därför jag mötte massa såna biliis;D

BAAAIIS PÅ ER.

Kommentarer
Postat av: Emely

Usch då! Jag hade gääärna kommit upp nununu =D

2010-06-06 @ 11:06:19
URL: http://paraiiso.blogg.se/
Postat av: bea

hehe jaa ;D hoppas du hade en bra födelsedag iaf:)

2010-06-07 @ 00:07:13
Postat av: Emely

Jorå, hade tur med vädret. Idag kom regnet :D

2010-06-07 @ 16:58:59
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0