Tjuu

Sitter & äter körv, köttbullar, pommes med pommeskrydda & hamburgerdressing ^^ MUUUMs. Älsk orkade inte sin mat igår, eller så gilla han de inte. haha men vem fan gillar inte köörv ?eller pommes^^ hähä
Men tur för mig, då får ju jag en mätt mage nu .  Men jag saknar MJÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖLK! Jag var ju & handla i lördags, 2 paket mjölk, som visade sig vara 2 paket fil. :) smart...
Jaja. Igår så planterade jag mina blommor.  Blev så fint såååå :) Sen så kollade jag & älsk Vampire Diaries typ hela dagen lång. Underbart!
Idag har jag jobbat jobbat jobbat. I morgon blir det likadant. Sen på onsdag blir det att baka solskenskaka & köra Sandra till Mellerud..
Ska kolla djävulsrallyt nu, det är väl final nu. Har aldrig tittat på de så ja. baiiii:p

Kommentarer
Postat av: Emely

Nästan så man saknar Mellerud en aning :O haha

2010-06-08 @ 20:51:26
URL: http://paraiiso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0