Tjaenaa

Jag kom hem för en stund sen, slängde mig i duschen direkt. MYCKET behövligt kan jag säga.
Dagen har bestått av jobb, var hemma hos morsan en sväng på lunch. Satt i solen & käka kycklingrulle. mums va de. jaoopp ;D
I lördags va ju jag,morsan & mormor i överby. Först var de tänkt Lidköping men det var ju stängt, så vi åkte till Oden. Men dom hade också stängt. haha så fick bli överby... Fick ändå inte köpt deet jag skulle, ska ha nytt tyg till mina kuddar. Så kanske blir en tripp till Lidköping i morgon. Men fick köpt en kjol,lite leggins & massa .
Å även lite smink. En fondation & ett puder.. Har ju kört med Maybilinemineral fondation ett tag nu. Funkade väldigt bra, blev inte lika törr i ansiktet som innan när jag  bara körde med mineral puder.. Men som vanligt är det ju alltid roligt med nytt smink. Jag köpte till morsan för ett tag sen Lumene Time Freeze. Som hon tyckte va sviiiiiiiiiiinbra, att den höll hela dagen utan att inte bli fläckig. Så ja testade den istället nu. Och ja jag kan säga den sitter hela dagen. Även fast jag & morsan snyter oss 100 gånger om dagen så försvann det inte alls mycket. Så tråkigt när man snytit sig eller ätit så är de ljusare fläckar på vissa ställen. Å orkar fylla på jämt nää. Så den va ju superbra. Ganska lik Maybiline, båda är ganska lösa fast Lumene's fondation var lite trögare att fördela ut. Men ändå snäppet lite bättre. :> Å det som är allra bäst är att dom känns som mineral puder i ansiktet,  alltså inget alls. ;P För det är nått bland jag hatar, när hela huden känns kladdigikletii. Så tömmen upp för dessa;D


Puder till dom kör jag Lumenes puder eller Clarins compact puder.
Kan variera lite, men cpbra dom också.

Sen ögona då kör jag Maybiline kajal , en gråsvart.
Och Mascara har jag gått över till Lancome Hypnos Drama.
Den kommer jag ta mig fan aldrig sluta med nu, trots att den är så jävlaaa dyr!


YEEEEEEEEEEEEY intresant att veta va, muhahah ;D
Jag har på tv häribak färjan går, har hört typ denna mening 10 gånger '-men jag har inte gjort någonting buhäääää, men jag har inte gjort någonting, -' haha blir man så jävla full på en båt så är de illa illa.
Förresten jag har glömt skriva att i söndags när vi vart i överby & kom hem. Så var min bror hemma hos morsan. Så kommer han med ett paket till mig. GISSA va de va.. Blev lite chockad faktiskt ... Jag fick en likadan mobil som han har. What tänkte jag. . . . men när han beställde sin så avbröts beställningen & dom va sega , så då beställde han från ett annat företag. Sen kom det plötsligt 2 mobiler. haha smaaaaaaaaaaart smart . . Så tänkte han skicka tillbaka men struntade i de. Så jag fick den, JAAG . haha överlucklig. Jag hade ju tänkt köpa en ny snart, eftersom jag inte kan ringa med min förutom att prata i högtalaren. haha. Men nu behöver jag ju inte slänga pengar på en ny. Får slänga pengar på en annan present till broodern . Frågan är bara vad man ska köpa tro..



baiiiiiiiiiiiiii







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0