Tja.

Igår så skulle jag ju iväg till Lidköping. Det skulle gå snabbt, men tog lite tid ändå. Hade med hunden... så efter jag handlat på systemet & 2 linnen, tyg ,ögonskugga,mascara, badmintonrack, & en sån där man studsar med om man hoppar med fötterna. (hahah leka i morgon de blir kul:p) aaaaaaaaaaaaa så efter jag handlat det, så åkte jag & vovven ut till framnäs. Gick på stranden lite & lät han doppa sig en gång så han fick svalkat av sig sötrööven. :)
Sen åkte vi hem, jag släppte av vovvsen. Sen iväg & handla svinfort. Sen hem & började göra pizza & pizzasallad. Köpte sån deg på ica , svinbra ju. Ska bara fixa lite mer att ha på nästa gång. Men jag äter ju typ alltid vesuvio såklart de räcker med bara ost & skinka;D heh. Sen kom iaf älskis hit & åt, sen kollade vi Lost hela kvällen & hade pusskalas.

Idag har jag bara jobbat, så nu sitter jag här med pizza kvar från igår & ska fixa färdigt det mesta inför i morgon, så man slipper stressa på en LUGN DAG . :)
Näpp baii på er .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0