Student för endel

i morgon i trollhättan ? :p Kommer la va bombad med folk. Jag kommer alltid precis innan alla springer ut & hittar typ inget. Så jag får se om jag hittar i morgon. Supermans boys springer ut i morgon . Småskitarna kanske blir stora nu? haha:D Ja jag jobbar typ 2 timmar i morgon sen är jag ledig. Skönt!
Fint väder blir det väl i morgon också vad jag hört. Har ju vart riktigt fina dagar nu . Men man har ju sån otur att man har noooooooooll gånger 10000000 pigment. haha ändå äter jag tillskotttabletter, ok de hjälper lite & jag får inte direkt utslag/allergier längre. Så det är pluss, men man kan la fööfan få lite färg eller. Nääää orättvist. SKa nog dra till thailand för där är de ju finast att va viiiiiiiiit, enligt thaisarna :>
Yeey igår fixade jag hem en ny säsong smallville, sen stängde jag av datan. Å sen när jag satte igång den igen så funkade inte internet. Fick cpdamp, höll på en halvtimme, men icke inget funka. Sen kom älsk å vi drog till Lidköping & spela minigolf & kände lite på vattnet i framnäs. Mysiiigt, de va inte så kallt ändå. Btw jag vann minigolfen^^ ihihi.
Sen bar det av till donken, JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA DONKEN. Eftersom drive in aldrig funkar i lid, så tänkte jag de går säkert fortare att gå in. Men nääädå, jag hamna i en kö som en brud var helt lost i. Hon gjorde fel till varenda kund, killen som stod nr 2 framför mig, han vänta nog i 20 min på sina cheesburgare. Sen när han fick sina 4 hamburgare så fattades de 1 ändå , så då fick han vänta igen.. Å han stod & väntade när jag gick .. haha sjukt dåligt . OK om detta händer, det gör det väl på alla jobb. Men alltså det finns inte en gång att de funkar riktigt i lidköping. Aldriiiig . Men sen när man fått maten, ja då glömmer man att man fått vänta 40 min på sin mat.. För då är magen nöjd & glad en stund. Tills man blir hungrig nån timme efter. hahah. ^^ 
Sen åkte vi hem & jag satte på Greys Anatomy , även fast jag sett avsnitten 2 gånger innan. haha men jag tyckte älsk skulle få gråta lite också. ^^
Sen försökte jag med internet. men inget funka, inte heller idag när jag kom från jobbet. TRådlösa jävla skit. Så jag satte i sladd, men nä de funka inte heller. Så jag gick  & la mig i sängen tjugo i 8 & läste. Då knackar det på dörren. hahah rädd som jag är så kikade jag fram i fönstret & såg en fyrkantig grön bil .Den kände jag inte igen. Men de va ju brooooorsaaaaan, han hade tydligen lånat ut sin bil så han hade fått lånat någons^^ haha. Jaa glad blev jagiaf, för han fick fixat det tillslut. Även om han inte heller fatta va som hänt... Jaja  nu känner jag mig inte utanför världen längre. haha
BAIIS på er.

Kommentarer
Postat av: Emsan

Vad är det för tillskott som hjälper mot uttslagen , vill meeed :D

2010-06-05 @ 14:12:37
URL: http://paraiiso.blogg.se/
Postat av: bea

Maxosol :)

2010-06-05 @ 17:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0