Jobbig dag.

men ändå inte. Förmiddagen var lugn. Så hade ställt över telefonen. Så solade lite & käkade middag hos morsan. Sen var de jobb hela eftermiddagen i värmen. Så jävla varmt i salongen....som vanligt...  Jepp, sen åkte jag hem & åt kvällsmat hos morsan igen, med mormor o morfar.. haha de är bra med mammaa :) Sen åkte jag hem, då va klockan 7 . Så började jag klippa gräset, med den utan motor ni veeet.. Det tog 1 1/2 timme. Och jag har inte överdrivet med gräs. Men endel, så satan va jobbigt det var! Men det blir ju så fint när de blir klippt. Sen fick jag vattnat alla törra blommor också .På lördag ska jag nog köpa lite blommor till blommlådorna & krukorna, så de blir ännu lite finare. . Blommor ääär fint, sommrigt! :)
Ligger i sängen för tillfälligt, har bytt lakan så de känns skönt! Men fötterna är inte nådigt onda nu. Jag fixade hem lite Eva & Adam avsnitt från den serien, haha dom är ju så sötroliga . haha :D Så det blir nog att kolla på lite såna nu.
Baaiii





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0