Jo

angående mysarN igår. Så vakna min sötvovve och blundade medans han kom med sin pandiis i munnen. Upp i soffan & rätt på mig la han sig. Han brukar inte villa gosa så mycket längre inte i soffan osånt. Då ska han mest leka & spela tyken:p Grisungen.
Har foton som jag ska lägga in men har inte blivit av än. Snart kommer de...
Annars har dagen bestått av lite håruppsättningar osv. Vara hade ju sin bal idag.  För en frisör är det mycket trevligt att veta innan kunden kommer hur den ska se ut i håret. Så ja de  visste jag. Sen när väl kunden kommer så har hon ändrat sig & ska ha helt annat . . Då får man lite smått panik. För man har ju redan fått en bild i huvudet hur det ska se ut... Åh va störande. Men fick göra det bästa utav situationen & köra påå. Det blev bra tillslut ändå!
Japp.. Slutade lite tidigare idag. Så snart kommer älski hit. Jag hade typ iiiiiiiiiiiiiiingen mat hemma. Det enda jag köpte förut var mjölk, bolt, jordgubbar & vit choklad att smälta. HAHA hejja ..Va man tänker bra ibland. Noe jag stod ju faktiskt & luktade på den grillade kycklingen. Men så kom jag på att jag inte visste hur mycket jag hade på kortet.... Så ja. Men jag hitta ju lite mat här ändå. Köttfärsås & spaghetti. Väldigt avancerat.. blaah. Men jag har typ inte ätit idag så nu ska jag mätta min mage.
Senare blir det väl bara mys & fotboll antar jag, nu när VM börjat :p Sydafrika & Mexico spelade väl nyss, tror det blev 1-1. inte säker :)
Nå ska dra mig in i duschen nu, luktar svin.


BTW , NOTHING NOTHING NOTHING är typ hemma nu tror  jag ? :> TJenaa, nemen hej , todelooo . :)
baiii

Kommentarer
Postat av: -emely

nööööthiing iiiis höme ^^,

2010-06-12 @ 01:17:42
URL: http://paraiiso.blogg.se/
Postat av: bea

yeeeeeeeeeeeey i knoooooooooooow;D

2010-06-12 @ 13:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0