Hemma

efter bion. Jööses va trött jag är. Bion började 21:15, eller nää reklamen var ju überlång sååå.. Jaja Robin Hood va välidgt bra iaf , grymm, älskar ju såna filmer. Den var inte riktigt som den gamla, den gamla är ju mer sööta folk i. Men som sagt denna var bra. Russell Crowe är ju en grym skådespelare så inte så konstigt. Gladiator filmen glömmer man ju aldrig iaf! :)

Förresten innan bion så skulle jag o älsk käka. Så för ovanlighetens skull så gick vi in i MAX. Dom hade knappt någon personal så snabbt gick det inte. Sen så va inte kucklingsalladen något att hurra för :( Ingen riktig goooooo kyckling.. buhäää, å jag som va så hungrig .. Jag satt mest & kolla på alla myror som sprang omkring på golvet... Kanske borde dom ta dit någon som kan spruta lite. ^^


JAAAAAAAAAAAA nog klagat. Jag saknar min S.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0