happ

Ny vecka igen då.. Jobbar numera 8-5 på sommaren. Så började 8 idag, segt att gå upp då man blivit väckt av doggiis i natt. Dumma flugor. Skönt att komma hem tidigare, men är fortfarande skittrött. Så jag ska nog gå lägga mig om högst 2 timmar iaf.  Denna veckan jobbar jag onsdag istället för att vara ledig. Är ledig på torsdag , då ska min vovvs kastreras. Så hoppas de går fint bara & att han blir som vanligt..
Yeey.  Midsommar blev lyckad iaf, blåsigt på kvällen men mina lekar gick hem ändå ;D Pics kommer en annan dag.
Just nu är jag bara grinig & vill skriva av mig all skit i världen, för faaaaan va arg man kan bli ibland. När inte förstååå finns i huvudet överhuvud taget!! Åh va lätt det vore att va kille alltså, slappa hela dagen få maten serverad hemmet städat & inte göra ett piss, leva livet med kuken stående & slippa bloda sig, slippa föda barn slippa smink för att se pigg ut, slippa göra ett piss, bara va fuckin laaaaaaaaam.... haha JAAA jag vill va kille. Ska genast söka till en operation. Tjennnaaa mitt namn är Petter Nicklas .

Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0