Godmorrn.

Lediga dagen idag. Ligger fortfarande i sängen . Sen när man väl går upp så försvinner den lediga dagen.. alltid?
Jo jag har tänkt klippa gräs, som tar en jävla tid. Senare ska jag ju till Trollhättan. Kanske får med mig lite mer blommor hem också. Man vet aldrig. :)
Genom gardinen ser det ut som det är sol, men den kan ju försvinna lika fort . Jag har tyckt det varit så kallt nu i några dagar! Hemskt blåsigt kallt! Bläääh, pleace varmare väder nu, så man kan få bada någon gång?!
Jeej, ska man köpa ny mobil tro  ? Å sälja den gamla, maybe baby.. Måste iof laga den först om den ska gå sälja. Smart som jag var så bad jag casillas hålla i min mobil..haha typ två knappar sluta fungera.. hummm smart bea.
Baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0