Godmorgon

Gick & la mig igår runt 22:30 kanske. Jag var inte trött, men hade fan inget att göra :/ Så då vaknar man tidigt idag också. 8.  jippie. :> Var ute en sväng med vovvsen & nu sitter jag & äter fil med banan. Måste ju äta upp min fil som jag råkade köpa.. haha med socker så går de bra :>
Sen idag så var de ju meningen jag skulle köra Sandra till Mellerud. Men hon har ju börjat jobba nu på heltid så gick inte idag. Så idag blir det nog en lugn dag, eftersom vädret ser ut som det gör. Har ju fan haft ont i huvudet i 4 dagar. Så igår behövde verkligen luften rensas. Det kom ju en jävla massa regn på en gång, men ingen åska? Idag känns luften lite bättre, men inte riktigt bra. De behöver komma mer regn & åska, för att värmen sen ska slå till!
Tänk det är bara 2 veckor kvar till Midsommar. haha =) Fort allting går!
På fredag, lördag? Börjar VM, vem ska ni hejja på tro. Spanien vann ju EM de året min vovvsing blev född :) Undra om dom tar hem VM nu också. Jag ska hejja på Portugal också!
Yeey. Nä undra om man ska se om Fyra Födelsedagar & Ett Fjasko igen. haha så jävla bra va.
BAI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0