Godmorgon gooomoooorgon.

Eller a, för några timmar sen vakna jag. Gick upp ut för att gå promenad, men när jag kom ut & fick se allt gräs så blev det ingen promenad. Hunden fick springa vilt i trädgården & leka istället. Så nu ligger han & söver igen. Fifan tog 1 1/2 timme att fixa gräset bättre. Men de fortfarande massa som jag inte kan gå runt & klippa med sax. haha så får nog hämta en sån där fräääs som fräser bort gräset. haha va de nu heter;D
Ska strax fixa i ordning mig lite sen iväg till Lidköping. Först Hemtex, sen Systemet, Ica Hjärtbergs & sen Lidens blommor. Får se hur lång tid de tar. Får hoppas de går fort.
Ska köpa till Rosa Pantern. Var nog år sen jag drack en sån. Ska ju vara hemma hos mor & far på midsommar. Så ska göra 8 stycken rosa pantern till hela knasiga familjen. Sen ska jag även komma på lekar. Antingen blir de 7 kamp eller 10 kamp. Får se hur bra hjärnan kommer på lekar först å främst. De blir nog braaa ;p
Raaaaaaap, fjutt, dags för en prutt på toaleeeteeN. 
Baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0