Godmorgon

Får väl dra helgen lite..
I lördags va jag hos Sandra med lite folk & vovven såklart. Käka tacos , drack lite & spelade kort.
Sen när det var bara jag, Sandra & Emely kvar. Så spelade vi in lite skeva videos.. Sen blev jag trött som aaaaaaset.haha
Igår va de söndag, då vaknade jag upp hos Sandra, gick ut med vovven en sväng. Sen blev det att åka till överby, köpte ett par byxor & en tröja skitfort, ett spel, en tvättställning & sen var det bara att åka hem. Älsk följde med också :p Så vi kollade Lost & fotboll hela eftermiddagen.. Fan jag skulle göra kyckling sallad igår, skulle typ 'storhandla' lite på ica maxi, men inte fan orka jag springa runt där. Jag hitta ju inget.. Jag hade bråttom för att de va varmt i bilen. Så va nog inne där max 5 min. Sket i kycklingen & tänkte jag tar den i Grästorp. TROOOOR ni inte att den var slut där då... fuck, så fick ta kalkon men var ju så sugen på kyckling... Jaja. De va dee!
Idag är det måndag, ska strax dra iväg & jobba. Någon mer än jag som börjat räkna ner till semestern? Phöööh tar tid.
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0