Godmiddag

Har suttit & kollat på små valpar ett bra tag. Så söta det finns alltså .  ^^
Sen så har jag rensat i min garderob IGEN. Så nu ligger det fullt med kläder på golvet som ska kastas. Fattas bara en stor svart sopåse. Får ta mig en promenix hem till morsan & se om dom har någon.. Behöver ändå en långpromenad i de sköna vädret. :D Har suttit & försökt betala en räkning, men gick ingen vidare. Så detta kanske inte ens va fakturan. haha får la vänta o se.
Har även ringt för att få mer piller, tänkte dom behöver lite hjälp nu, när dom snackat sååå mkt om blodproppar i några dagar . hah noe, men förståeligt det är säkert inge höjdare att äta dom, men behövligt då min mage faktiskt blivit mycket mycket bättre, hoppas de håller sig så iaf.
Näää nu dags för att gå ut. bais

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0