Glad Midsommar

Vaknade nyss, lite ont i skallen. Så får väl börja med en treo. Igår mitt smarta aaaaaaas, jag stod vid spegeln. Hade satt i linserna. Sen gick jag ut med hunden. Å tänkte, fan vaa jag ser konstigt.. Så tänkte jag har nog tabbat mig så vänster linsen är borta. Så gick in & fick se att den satt kvar, men höger lins var väck. hahah hur fan kunde den ploppa ur utan att jag märkte.. Jag såg ju bra inne hela tiden.. Skiiiiiit. Så har jag inga kvar !!!. Så får va blindstyre idag också.. Jippi :D Näää inga sura miner nu . Upp & duscha sen iväg & plocka blommor & lägga under kudden. haha nä, jag har nog aldrig haft blommor under kudden. Så ingen idé att börja nu. ;D Men blommot ska plockas till kransar & stången.. Jag sa igår till morsan, att vi kanske skulle ställa en julgran i trädgården istälet. Mkt lättare än att leta björkris. haha:)

Nooe baii på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0