Bröllopsdagen

Ingen som missar att det är idag va ? :)
Det kommer nog bli fint fint fint fint fint. Ska iaf kolla hur alla hur ser ut, det är roligt & se hur fina alla kommer va.
Många tjatar om dessa jävla pengar. Pengar är några jävla lappar som bara skulle förintas. Om allt vore gratis & folk jobba gratis (för vem vill gå hemma jämt & inget göra?) . De väl bara jobba gratis & behöver man något så fååår man något. Tänk hur bra det vore. Så allt tjat om dessa pengar till bröllopet, i varje land är det så här antingen mer pengarbelagt eller mindre. Detta är något fint & stort. Kungligheter, det har funnits i alla år, så varför skulle dom ändra på det nu & inte ha det offentligt med massa bekostnader. De så världen är... Alla poliser osv dom skulle inte klara sig utan de.  Vem vet det kanske kommer någon prickskytt som är där för att mörda idag. Ingen som vet ingen som vet. .  Sen alla program osv som har pågått ett antal veckor, det blir lite lite för mycket. Men så är det.
Men hade allt vart gratis i världen så hade det tamej fan inte funnits uteliggare/barn i nöd & svält!
SÅ BORT MED ALLA FUUCKIN PENGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR, ingen behöver pengar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

yeey nog snackat.
I går jobbade jag hela dagen, sen åkte jag iväg till hundagiset på grillfest. Regnet & åskan pågick mednas vi grilla, men som tur har dom ju stor maskinhall som vi satt i medans vi åt . Sen helt plötsligt blev det fint väder, så då flyttade vi ut :D Men då kom myggjävlarna, jag har nog tamejfan inte sett så många myggor & knott på en gång. hahah. Som tur är så gillar dom inte mitt blod, så jag klara mig fint,. Men dom andra dom stod inte ut(inte jag heller egentligen) Så vi flyttade in i deras hus istället. Såklart va alla hundar också med. . Så det var mycket trevligt.. Min tjuv till hund gick & leta upp 4 leksaker som var lilla valpisens!  Knashuuuund! Såklart får man inte ha andras leksaker !
Jag var hemma runt 23 tror jag, började kolla några avsnitt tre kronor. Å de ska jag göra nu med ;D
baiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0