Vattenpipa

stinker det om mig just nu.. Men jag har inte rökt idag , nej då. Köpte ju bara en jordgubbsloation från body shop för ett tag sen. Å den luktar verkligen vattenpipa smak/doft^^ Inte mig emot. hehe

Igår på den lediga dagen så var vi ju i Lidköping en sväng, sen när vi kom hem så började vi fixa med kuddarna. Å ja dom blev fina denna gången också :) inte världens bästa bild kanske, men ljusblå blommor äre , fick till en duk i samma också utav påslakanen. yeeey;D


Här kommer lite annan bildbombgojjs från midsommar blandannat..





Världens lyckligaste baby ;D




körv mellan knäna







baiii.
bara så ni vet så söv jag jävligt skönt i natt FÖR SPANIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN gav tyskland snopp i rumpan igår. hahaha så jävla ägda blev dom. . . Underbaaart ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0