Var va de jag sa...

att jag skulle åka på huvudvärk. OM jag fick, den satt ju i ögonen o tryckte som fan när jag la mig. Men lyckades somna till 03:30.  Då fick jag panik, så ont de gjorde. Men jag tänkte DENNA gången ska jag strunta i att ta treo. Bara jag ligger tillräckligt still med huvudet så går de över tänkte jag...men icke sa nicke.. Mådde illa så ont de gjorde. Så upp & tog tablett, la mig. Sen kom jag på de är inte så smart att ha tv på, men jag kan inte ha helt tyst för det dunkar ju i hela huset då & då. Sånt gillar jag inte höra :p Så tillslut kom jag på att jag har ju sveriges radio i mobilen, så fick på sommarpratare, det var om christer sjögren . haha . Men efter 1 timma så somna jag allt.. Men hade cpont när jag vakna igen vid 10:30 , så upp & tryckte i mig smörgåsar & yoghurt. . . Sen vila jag lite till. Jag vet att det blev så här för jag inte hade några linser när jag kolla datan flera timmar, + så åt jag potatischips till kvällsmat. . mycket smart när man tappar blod. . TOPPEEEN . Nä nu ska jag bli duktigare på & laga mat. Har ju handlat massa, men hur KUL är det att stå & göra hamburgare till sig själv, eller laga någon avancerad mat.. inte alls kul! Jaja. Huvudet är okej nu iallafall, fick åkt ner & köpt målefärg till innetaket. Så har målat 4 brädor. Jag tänkte de bäst jag slutar, för man får ju stå med huvudet uppåt hela tiden. Så jag tänkte jag inte ska anstränga mig så . Tar mer i morgon eller till helgen.

Sitter dessutom nu & dricker Ramlösa Jordgubb & lime. Har alltid hatat ramlösa, men denna är riktigt god faktiskt :) hih.

Nu ska jag klunka på här. Bais

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0