Underhållande kväll

Jag & älsk satt i var sitt hörn. Jag slängde alla hamburgarna ute i soptunnan som jag lagat. Så kul vart de. haha. Man får va glad så länge man inte slår ihjäl varandra. ;D  Vi fick kollat lite Lost iallafall . Å det regnar ju underbart ute. Svinskönt, men vovvsipoffsen blev ju pisseblöt direkt & han ville då inte bajsa i detta väder..Nä :>
Men skönt när det regnar & man ska sova tycker jag, skönast när man har någon att krama om iof.
Turken kom & hämta Älski nyss, så det får väl bli en kudde att krama som vanligt ..
Fick iallafall köpt riktig grön pringles idag, jamm namm.  Har dock inte öppnat den än, då skulle min mage krampat ihop. I morgon får de bli!
Nä nu dags för sängen, ska ju upp i någolunda tid i morgon.
Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0