Trötthet

Trött trött trött. Hämtade morsan vid halv 2 i natt, så var hemma 2 här. Så jag orka inte åka hem ens. hahah, även fast det tar 2 min typ :p Så sov här på soffan. . När vi gick ur bilen igår så var det sopor här ute överallt, ööööööööverallt! Så nu har rävoongarna vart i farten antog morsan:p haha, hon hade sparat sopor i en sån svart sopsäck i en vecka, så tjenna där fanns det mycket smått & gott. :D
Sen gick vi in & somna. Jag blev väckt av hundkraken som inte ville sova mer, typ vid halv 6 när farsan gick upp, & sen vid 7. Så jag somnar nog snart igen .,. Har försökt koppla in datan i tv, men har prövat alla 3 sladdarna, 1 funkar men i den är det glapp i. Dom andra funkar inte alls. Åååh, antar att min data uttag är knas.. Så jag får la kika om Lost avsnitten nu då på datan ändå. Å med morsans fetingljud i högtalarna,...haha låter lite dumt att ha så högt & så liten skärm .
Yeey, nog snack nu. Pringles & Lost nu. baii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0