Tjoo

Varm dag idag. Här hemma var det ändå kallast. Så tillbringat hela kvällen hemma iaf. Min plutt har flåsat flåsat & flåsat hela dagen stackarN, så tvingas ha tratt på huvudet. jippi.... Hoppas bara såret läker som de ska, tyckte de såg lite skevt ut . Så får se annars får jag väl pingla kliniken. Förresten dom ringde i fredags vid 12, & frågade hur det var med casillas . .. De tyckte jag va väldigt snällt gjort iaf:) hehe.
Jaja, annars då så sitter jag här & funderar på om jag ska sova eller inte sova. Vet nämligen inte om jag ska hämta min bror i Vara(Jordgubbensdagar idag) . Så ja det återstår väl att se. Jag är rätt cptrött faktiskt... :/
Hamen , har sett fotboll hela dagen med.. Tyskland vann ju - de gillar vi INTE.  MEN SPANIEEEEEEEEEEEEEEEN VANN JU IAF , fy satan va glad jag bleeeev¨^^ När Casillas rädda straffen så skrek jag duuuuuuuuuktiiiiiig vovve & applådera. haha barnsliga jag , så kom Casillas & vifta på svansen, fatta väl inte varför han va duktig men glad blev han. haha ;D  En sjuk match var det, men seger blev det iaf. Nu vore de väldigt roligt om dom slog tyskland. =)

baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0