Tjoo

Veckan går fort. Torsdag idag redan.  1 semestervecka färdig. Shiiit!
haha jaja som sagt , det går fort!
Igår fick jag tillbaka min bil, 1700 kr fattigare. Men men nu rullar den fint igen. Var även en sväng hos mormor & morfar igår & spela kort. :p Sen kom älskii & så handla vi, eller JAG handla. Han fick va hundvakt på parkeringen. heh. Sen blev det pizza & Lost hela kvällen, tills man blev trött.
Å idag har jag vart & köpt mat till morsan i Jans kiosk, fick bli kombibricka till morsan & en pizza till mig. Jag åt ju faktiskt bara hemmagjord pizza igår. Så tyckte jag var värd en riktig idag. haha :> 
Har även trimmat Casillas lite. haha som han ser ut, men det blev nog skönt för han iaf!
Ska nu dra iväg hem till mor & far, tänkte va där en stund , sen ska jag till Trollhättan & vinna minigolf ;D VINNA! ok, jag hoppas iaf. haha :>

baiiisi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0