Tjenuus

Har pillat lite & ändrat lite här, 100 år sen. Så lite nytt skadar väl aldrig även om man inte är världsbäst på´t ;D
Mams ringde mig förut & fråga om jag ville ha tacos. Så jag har tryckt i mig hur mycket som helst, typ 6 små tortilla & 3 såna chipsbågar med fyllning. Jääävlar va mätt jag är!
Älsk kanske kommer sen, vet inte än.. Men känner huvudvärken kommer tillbaka. BARA för jag sprang lite väl mycket med vovven ute. Men de va ju så roligt & gömma sig  & springa.. Ja, jag leker som ett barn fortfarande ^^
haha . I morgon kommer Emely hem förresten. Gött, det har man väntat på :p
Blir även en sväng till Sandra i morgon på fika med lite fölk. Vädret i morgon skulle väl va sådär? Men kanske håller upp iallafall. Hoppas på de. .
Bbaiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0