Tjenna

Andra dagen på semestern då. Underbart :) Varmt väder idag, men har inte hunnit vara ute så mkt. Var bara ute & kissa med vovven vid 8, sen somna vi om till 12. Sen så har jag städat & grejjat lite grann. Så nu sitter jag här & äter ängasoppa & smörgåsar :] Ska sätta på ett avsnitt Tre kronor. Sen blir det nog duschen, luktar nog lite apa :p
Förhoppningsvis får jag tillbaka min bil sen. Lämnade in den igår , för bromsarna har vart kass länge & avgasaröret glappar lite. Så förhoppnings vis får jag den nu i eftermiddag? Så¨jag & Mikaela kan åka på bilbingo.haha :> Var några år sen jag var på de , men de är mysigt . . Om inte biljäveln blir klar får Mikaela köra, eller så får jag la låna brorsans bil. yeeey, de löser saaaj !
Igår förresten så vakna jag 8 på morgonen. haha ovanligt.. Noe sen skulle jag somna om, men då skicka morsan sms. Hon fråga om jag ville med till Lidköping, å de tackar man inte nej till :p Så upp & iväg till morsan , sen åkte vi runt 9 . Morsan fick köpt sig en jäääävla massa kläder, men det var ju de som var meningen. Jag sprang som en idiot med kläder in till henne i provhytten' häääär, hääär, den häär' Haha men de blev bra tillslut. Jag själv fick köpt mig lite skit på apoteket, samt lite trosor & annan skit som behövs! Sen så köpte jag en 20års present till älskii i förskott...Han fyller inte förräns i slutet av september, men shiiiiiiiiiiiit samma;D haha han fick den igår dessutom. Lite oväntad present av att vara köpt av mig kanske. En hatt ^^ haha, men bara för jag tyckte den var äckligt snygg så var jag tvungen ^^


Näää soppan kallnar. baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0