Semester - Hallelulia

Hur skönt är det inte! 3 veckors ledighet! Underbart underbart. Snabbt kommer de gå, det vet jag, men ändå 3 veckor känns bra iaf !
Såklart man har en hektisk dag precis innan man ska gå på semester.. De var farmor som jag var tvungen att peta in på min lunch , bara för hon ska till Åland va hon tvungen & va snygg. haha,  så jag hann slänga i mig mat på 5 min ungefär. Men de gick la fint.
Just nu sitter jag här i soffan & äter yoghurt, väntar på älskiipälski, som tydligen är i gbg & hämtar körv ? haha.
Jaja hade vart godare & äta något flöötigt idag, men tydligen va han inte hungrig. Så då får yoghurt duga till mig . I morgon får det nog något fetttt iaf! De förtjänar min mage :>
Undra om jag ens kommer hålla mig vaken på filmen vi ska se idag. Phööh troligtvis inte. Chipsskålen står laddad iaf & centerullar . Yumm :>

baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0