Raap

Tjoo. Dags för sängen strax. Kom hem för en timma sen . Har vart hos Sandra & fikat med lite folk. Jätte gooood tårta hade Sandra gjort ^^ Sen var de ju så skönt väder så vi gick till Emmas & käka mat. Jag käkade kycklingfilé & pommes med bearnesås, fick så jäkla mycket mat så blev mätt fort. Barnpizzorna dom andra tog va ju typ lika stor som en vanlig pizza.. haha.. Jaja. Sen traska vi hem till Sandra igen & satte oss utanför & spela kort någon timma. Musiit.
Sen jag kom hem så har jag provat mina kläder från HM . Allting passade , sköönt med tanke på att det var en hel del jag köpte ^^ Typ 3 bh, 2 trosor, 3 tröjor , 3 toppar, 2 tunikor, leggins, en klänning, ett nattlinne. . har köpt 2 grejjer till men dom kommer om någon månad eller så... Oså köpte jag lite till älski tills han fyller år. Ett tag kvar men de såg fint ut iaf ! Det fula var att jag hade fått en påse där det stod 'svart linne' & sen en annan lapp där de stod 'knästrumpa', jag bara whaat. Och innuti var det ju knästrumpa , gråa fula med typ vitt hundhår på ? haha de har jag fan inte beställt... Måste blitt något fel. Vill jag ha såna strumpor är dt ju bara klippa av ett par leggins & lägga lite Casillas hår på, så äre klart :) ! haha . Nää. Får se om jag orkar skicka tillbaka skiten. Får la elda med dom i vinter annars.

Nu ska jag lägga mig i sängen & lyssna på sommarprat från någon, inte bestämt än. Men skönt & lyssna på innan man somnar faktiskt. .

Hepp höpp. baai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0