RAAAAAAAAAAAAP

fifan va gutt & rapa en redig gasrap efter cola. Cola är ju sååå underbart!
Jag är nyss hemkommen från Liseberg. Vann jag något?  Inte lika mycket som jag brukar.... Men 2 chipspåsar, ett rör med center , 2 gossedjur till casillas. Mamma fick en 10 av mig & vann en stor trasdocka. hahah , skitful :D Men Casillas kommer nog gilla den i morgon när han får se den. De trådarna som är som hår blir nog inte så mycket kvar av dessvärre;D  Han ligger här på golvet med sin lilla isbjörn  & fjantar sig just nu .. Alltid roligt med nya leksaker.. Mjoovars de tycker jag med.  ;>
I morgon återstår jobb igen, satans seg denna vecka ska vara, baaaaaaaaaaaaara för man har semester på måndag!
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0