Omg.

Stressig allmänt jobbig dag. Jobb från 8-17, eller fick sluta en halv timme tidigare.. Så hem till morsan direkt, käka lite sen bar vi in en gammal gräsklippare i bilen. Åkte hem till mig & fixade all skit. Såå jävla skönt att jag fick hit en gräsklippare med motor, äntligen.. haha så fan va vackert det ser ut här nu. ^^ SÅÅÅÅ vackert. haha
Aaa sen fick jag ju flipp så städat sönder hela huset nu, såg för jävligt ut( 2-1 för holland var bara tvungen & skriva de) här. Men nu ser det både fint ut & doftar gott. Yummmiyumm.. Å jag själv luktar också ganska gott, efter allt städande, eller a iallafall EFTER duschen :D
Jag som hatar & städa....Men men efter 4 1/2 timme så känner jag mig faktiskt ganska duktig. hihi

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL igen 3-1, Hejja, nu är det bara den hemska matchen i morgon . . Snälla gode guuud gör så spanien klår upp tyskland. Please!!
I morgon på dagen ska jag en sväng till blommaffärn Lidens i Lidköping, sen hem & sy om mina kuddar. För det har jag inte hunnit att göra än, trots tyget blev köpt för några veckor sen... Jaja.
Häärjåååbai

btw, rakade av hela hååårt igår, nice va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0