Morrn

Gick upp runt 10 idag, satans skönt med lite sovmorgon , de behövdes verkligen! Tyckte vovvsen också..;D
Jo det blev ju bio igår.. Den va efterlängtad & underbar :) Den var ganska lik boken, men dessa böcker är nog ändå snäppet bättre än filmerna ;D Får nog ta & läsa om dom snart, var ju ett halvår sen sist.. haha
Idag då, jo då blir de lite kalasaa här hemma. En vanlig lördagskväll som vanligt alltså, mat,kortspel, lite gutt & dricka. Så ska strax åka ner & inhandla massa grejjer. . Det är redan 23 grader ute, jisses. . Då kanske man iaf klarar att sitta ute hela kvällen .

Sen igår bestämde vi att Liseberg blir denna veckan som kommer. . Hissnar redan, har nog börjat bli gammalnojjig. Specielt för den där cpgungan som älskling ALLTID ska ta med mig i. Hatar ju den så mycket. . :/ Jag åker den endast i år om brorsan åker den. haha för den jävla mesproppen säger bara 'jag tycker inte om gungor'  ååh men jag tycker man måste åka den en gång i livet iaf, så man får hela magen utgrävd av farten.. Får väl se om jag lyckas tjata med honom.

Nää nu orkar vi inte mer, korven hänger ut. baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0