Melodikrysset

yes, melodikrysset var löst precis. Riktigt skoj de dära, men ibland är det väldigt svårt. haha, så jag & morsan hjälptes åt. Men sen om man vinner något, det är ju frågan ? Hummf.
Jej, igår va vi ju hos mormor & morfar, spelade kort . Jag & mormor vann båda gångerna;D YEEY!
Sen så kikade jag i HMtidningen igår. Fan va fint det fanns då, så jag får nog sätta mig nu & kryssa lite i den. Kan typ ingen ge mig allt i den, förutom alla kappor o skor o sånt. Resten va vackert ! ^^
Btw, drömde att jag & mamma var tjocka i natt.....tror det blivit för mkt med bebismagar nu . haha..
Noe nu ska jag greppa tag i tidningen fort, för sen skulle jag tydligen laga mat här. Spaghetti enkelt o bra. :P
baiis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0