Måndagen gjord

Japp, ännu en måndag gjord. Synd bara att sista kunden är så respektlös. Hon visste att hon var sist idag, ändå kom hon en aningen sent. Så då fick hon ju vänta bara för en annan kunds färg var klar. Hade hunnit börja med hon ifall hon kom i tid , men näe, då fick hon ju läsa massa istället. Sen när jag var färdig så började jag med den respektlösa dameeeeen..OCH när jag var klar med henne så säger hon' ne nu hann jag ju inte läsa färdigt i tidningen, de måste jag göra' Så börjar hon läsa.. Jag täntke oooooooooooooook. Så satt hon där & läste högt medans jag plockade undan. sen skrek hon till' neeeeeeeej jag har ju glömt dricka mitt tee som jag fick' DÅÅÅÅÅÅÅÅ va jag riktigt sur hon hade fan 30 min på sig att dricka teet innan, så då gick jag till kassan & sa något i stil med' ska du beställa en klipptid eftersom du inte hade råd till de idag, eller ska du ringa om den?' Bara för hon skulle fatta att jag stod där & vänta.. . 'näe jag ringer, va kostar det idag' Så sa jag va de kostade, näe då fattades de pengar,så hon gick & tog ut pengar. När hon kom tillbaka, så betala hon, sen satte hon sig & drack sitt fuckin teee, & läste högt i tidningen igen.. '''ååååååååååååh nämen var Olga sjuk i de, oj'  Jag svara fan inte.. Men sen tillslut så gick hon. typ 17:25 kom jag iväg. Ibland skulle man villa slänga ur sig'  NIIIIIIIIIIICE 35 grader inne i salongen ingen ac, har stått här sen 8 på morgonen, så ta ditt fuckin hår å ät upp de '  hahah nää men fy blir så arg, hur kul vore de liksom om jag gjorde så mot henne , gick runt där om hon ville hem , 'näää du får allt vänta 20 minuter innan du får gå här ifrån, bara för att' + hatar jag folk som inte glädjs åt när andra ska få va lediga.. Alla förtjänar väl semester någon gång eller? Bara för man är pensionär & alltid klagar på att man har lite pengar så ska inte JAG få ha semester.. Ufff förlåt, kunden har ju alltid rätt....


Näe nog tjatat om de;D
När jag kom hem för en stund sen, så ställde jag mig & plocka fina röda vinbär, så vackra är dom. haha :>
& nu sitter jag på verandan & käkar kex & oboy, eller är färdig med kexen, har gått på godiset istället;D

Slänger in lite bilder från helgen osv..




Casillas in action

Så här ser man ut när det är 33 grader, vaaaaaaaaaaaajjjjjjjjjjmt.











baiiiiiiiiiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0