Måla Måla

Måla är skoj , iallafall i några timmar, sen är man trött ;D Har ju min gamla stuga som morfar & gammelmorfar byggde ihop . Så köpte min morbror den, sen köpte jag den av han. Så jag & älski började måla om hela utsidan för 2 år sen . Så utåt sett är den fin :) Men så börja jag förra året & måla om inomhus också. Men gjorde inte klart det. Så idag gjorde jag klart det mesta, fattas en liten bit som jag inte nådde till med den stegen jag hade^^ Så den biten får jag ta när jag målar om inne taket. Det var ju limegrön lite mattare än riktig lime, men det blir mycket frächare med ljusare färg. Så de är nästintill vitt , lite mattare bara. Men fint blev det iallafall :) Har man ingen bråtska så är det riktigt skoj. Så jag får se när jag fixar taket. Måste köpa mörkbrun färg först & främst . Det fula var att pinnen jag rörde om i färgburken med, den hade Casillas tagit & tuggat sönder. JÄVLIGT smart, dumma hund :/ Får la se om han skiter vitt sen. . . Han fick iallafall gått ett litet spår jag gjorde idag, jätteglad blev han . heh

Btw, förut när jag skulle se Lost, så skulle jag äta Pringles som jag sa.... Fan vilken besvikelse, jag stoppade in chipset i munnen & skulle njuta. NÄ vafan då smakar det dill . Så har jag köpt fel sort :( Inte fan visste jag att det fanns dill i pringles också.. Hummf, tur man har lite potatischips här hemma iallafall . haha
BAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0