Lost Lost Lost

Jag och älsk har tittat Lost i 4 timmar typ. Jag somnade dessvärre, så jag får väl titta i morgon så jag hänger med på vad som hänt . Stekte vitlöksbollar & hade köpt någon kycklinglåda på ica, tex mex eller ngt...  DEN kycklinglådan köper jag tamejfan aldrig mer. Vart fan va kycklingen? inget kött, bara massa jävla ben . Dom såg så fina ut kycklingbrösten, men det var nog en täckmantel för jag & älsk hitta då fan inte det goda ! Tur man hade sallad & vitlöksbollar att äta, så man blev mätt ändå. Men besviken vart jag, jag som var så hungrig på kyckling! Noe det blir bäst när man tillagar det själv, bara att det tar också en jävla tid. Tid som man inte har ibland..
Sitter förresten här & väntar på att min kära mor ska ringa, så jag kan åka & hämta henne. Är riktigt trött så får se hur sent det blir .. Btw, det regnar fortfarande ute.. haha det har ju regnat konstant hela dagen ? Märkligt , men regn behövs också. Mysväder är det! Men jag skulle gärna vilja ha lite mer vackert väder på min semester.. Har ju som sagt inte ens badat ute än.  ^^


Noe nu ska jag klappa min vovvepoffe, idag har det vart en tråkig dag för honom. Det blev inget spår lagt, eftersom vädret var inte topp för min smak. . Inte hans heller tror jag, har ju blivit pessblöt så fort man gått ut 2 min. Men hoppas på bättre i morgon :)


baiiisi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0