Lalaa

Måndagen gjord, jippii. Var hemma vid halv 5 dessutom. wiee :)
Jag räknar dagarna till semestern, längtar som fan.. Men men snart är det min tur att njuta.
Som med annat, en dag är det min tur att ha tur!!
Annars då, så vandrar min lilla gosse fortfarande omkring med tratt, såret ser lite bättre ut nu. Så får hoppas jag slipper åka in med det.
Sitter & kikar lite på 'unika hundar' på tv. Handlar om att dom ska ta fram botemedel mot saker..Det var en bullterrier dom visa nyss, som hade tvångsyndrom att jaga sin svans. Kunde jaga den i timmar tills den antingen spydde eller tuppade av.. Så synd! :/


BTW, jag har fortfarande inte kommit iväg på Eclipse :( Jag som längtat så att få se den, men har inte kunnat nu ju när doggis inte kan vara själv . Så får bli senare helt enkelt. Snyft .. 
hehe.
jaja jag får nöja mig med tre kronor nu, hahah, för de är ju såååååå bra!
HURRA HURRA HURRA säger Gunvor.
bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0