KULKUKFITTHELVETE.

Då har man slängt hamburgarna igen!! DAAMN jag vakna vid 3, har somnat till & från men inte helt! Sved som satan i halsen. Jag tänkte måtte jag bara inte spy. Finns ju inget värre. Så jag blev glad när det kom naturligt den vanliga vägen. haha. MEN när jag satt där & va klar, så kände jag hur halsen börja bränna igen. .. . Då va de kört. ÅÅ äckligt äckligt . Brännande gurka i halsen, fuck! Ska aldrig äta gurka mer, inte hamburgare heller. Om de nu ens va de, kan ju vart för jag åt för fett idag. Men ändå äckligtttt som satan. Hoppas de bara inte är magsjuka eller någon shiit nu, för de har jag inte lust med bara. Jag gjorde mitt Julen 2009 så please säg att detta bara va tillfälligt! PLEASE.
Extra kul att va ute med hunden också som sprang som en idiot med pinnar, medans jag snöt mig som ett as.. shit nu räckr de. Ska försöka få blunda lite nu.
bai



Kommentarer
Postat av: Lavransana

Thanks for the information

2011-03-07 @ 12:54:51
URL: http://lavransana.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0