Köttbullar & Mos

till frukost...jajamen. Om det inte vore för att jag hatar mos. Men det är ju så enkelt & slänga i en påse. Men satan va äckligt det är. Speciellt om man inte har lingon, endast ketchup. Pff. Men köttbullar är ju aldrig fel. ?
Föresten, är jäkligt seg idag, seg i huvudet igen. Sov inte så mycket i natt. Så blir att jag får slänga mig en stund till i sängen & vänta på att tvätten ska bli klar. Tar ju 100 år innan den snurrat färdigt. . Men men , vänta är väl det enda jag gör nu för tiden.
Torsdag idag, Fredag i morgon. Ska ner till salongen & fixa mitt hår i morgon. Morsan hade en lucka, så väldigt bra! Har nog inte färgat mig på 2 månader nu, mycket för mig... Så har äckligaste utväxten, flintiiis .


Baiisi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0