Jag är inte gravid

nej de är jag verkligen inte. Men jag undrade vafan en tant glodde så på mig upp o ner i salongen.. Hummf, ok för att magen sticker ut i tajt linne, men näe de va nog min tutte hon stirra på först.. haha . Jag hade fått svart färg på mitt mörkblå linne, mitt på tutten, så de såg ut som jag mjölkat av mig lite..   De märkte jag såklart inte förrän jag kom hem & morsan sa' du har färg på tutten' pinsamt....
Annars då, vackert vääädär idag . Eller inte, det hade behövt komma en rejäl åskskur så det rensar luften lite & så min bonne till pappi får regn på sina marker. Men nedå liten skur bara idag..
Fast i morgon hoppas jag på lagom väder , då det bär av till Liseberg.
Har växlat massa pengar idag, så jag kan vinna 5 stjärnvinster i morgon. hahah*drömmer*

baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0