Gomörron

Jag vakna nyss, även fast jag är ledig . Men har väl blivit van, vid såna här dags.
Min sötnos vaknar så fort jag rör på mig, så kommer han me lilla huvvet i stora tratten & gäspar. Ser så sööt ut.hehe. Jag längtar tills jag får gå längre promenader nu igen, har inte gått på 6 dagar. Bara kortkorta promenix. Men nu ser såret fint ut, så förhoppningsvis så ryker trattisen på söndag. Idag är smärtstillande tiden ute, så nu ska de alltså inte göra ont? Borde la kännas ändå tycker man ju.. jaja nog snackat om ballborttagningen.
Ska strax gå upp, liggrt i sängen fortfarande. Jag får nog slänga in en matta i tvättmaskin , upptäckte att den va gött fläckig. Sen blir det väl att göra i ordning sig smått. Skulle nog åka vid 10 till Lidköping.
Mitt hår ser ut som en pudel blivit strypt, jag somna med blött hår igår. Tror nog ingen sett mig sova med blött hår & frillen på morgonen sen. haha tur är la de. De blir så jääääävla kort! Pyttelite längre än örona & helt ihopsnurrat så de bara hänger några tottar som längd, typ 3 tottar. Vackert värre.. Har ju faktiskt fått ganska långt hår nu....som jag sparat ^^ Men syns ju tyvärr inte lika mycket när man har lockigt, så får platta de ibland för att se, så jag slipper ge upp & klippa av allt ^^ .  ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kissebäbisar i tv4 morgon nu. Så söta dom är!! Så söta när dom tittar med sina uppspärrade ögon.. Får kanske fixa en kull snart .

Baiis


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att vakna skapligt!

2010-07-07 @ 18:30:07
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0