Godmorgon eller Godnatt?

Fan jag kan inte sova. Är typ antingen för bakistrött eller halv full. Så jävla trött så jag inte kan sova. Ok har sovit 3 timmar iaf sen älsk åkte hem. Men behöver gärna liiite mer sömn... Någon mer än mig som värmer mjölk & lägger i massa socker? =) Cpjävla gott & värmer magen bra så man kanske deckar snart. Har på barnprogram, om man kan kalla det barnprogram. Massa små gubbar som typ står & skakar hela tiden..Så jävla löjligt, finns ju inga riktiga barnprogram nu för tiden. Något enstaka kanske, byggarebob & postis kanske. haha men bob går ju inte på tv längre.. men det är ju inte som när jag själv var mindre. Nää, ska bannemig ta och köpa mig Astrid Lingrens hela samling med filmer, så mina ungar i framtiden får något bra att se på, så kan man ju sitta där själv och kolla också, eftersom dom är så bäst. hahah. Det enda man ska skippa då, är ju whiskyn som jag & emely råkade dricka till pippilotta en kväll för hundra år sen . :) Jao tiderna förändras, tänk va fort det går. Fyller ju fan 22 i november....omg.. Nej ingen åldersnojja än inte, är ju fortfarande närmare 20 än 30 .. :P Men rättvare är så sitter man väl där & undrar hur man hamna där . Knepigt de där. Tur att man har barnasinnet kvar ändå,
Hej hej vill du leka med oss, hej hej . .vill du leka med mig... klappa händerna när du är riktigt glad, du kan också .. stampa fötterna när du är riktigt glad stampa fötterna när du är riktigt glaaad, du kan också glädja andra som på denna jorden vandra lalala.hahah nä jag ska ge mig .... Men som sagt lite mer barnprogram tittande för folk, så blir man nog inte så tråkig morsa tror jag :p

hepp höpp bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0