Godkväll eller godnatt?

Ja det är frågan. Ska man lägga sig tro ? humm. Jag har varit så jäkla trött hela dagen. Jag drack inte mycket igår men fan va bakistrött jag varit hela dagen. . Tur älski körde hem mig igår för annars hade jag la vaknat upp i Troll & velat hem & sova direkt:p Man sover ju bäst hemma också! Å ännu skönare när älskii stannade kvar här. Wiiie :> Sen så öppnade man dörren på morgonen så de blåste skönt in, för jaaaaaaaaaaa tänka sig. Det blåste skönt idag :) Annat med vädret igår, som vanligt på lördagen när det är fallens, så regnar det & är fuktigt.. Vi var ju hos Mikaela först igår, sen var vi ute & gick kanske 1 timma. Sen orka jag inte mer . haha
Jopp.
I morgon då, då börjar semestern .. . Fast jag har inte fattat det än. Den där supertråkiga Måndagen som är i morgon, den slipper jag ?  haha :>
yeey. baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0