En ny hamburgerkväll

Yes, det ska vi försöka oss på idag. haha .  Jävla töööööntar man är ibland(ganska ofta) :p
Så just nu sitter jag & plockar i mig lite godis, aldrig fel . Ska plocka upp hamburgarna ur frysen strax. Sen blir det att kika lite tv tror jag, om jag inte somnar ..
Jag gick upp runt 10 idag, telefonen ringde. Baah vem orkar resa sig upp & sträcka en arm efter hemtelefonen ? Inte jag. . .  Men efter de ringt färdigt , ja då va de ju dags att gå upp ändå.
Sen tog jag på mig fort & åt, sen ut med voffsen & sen iväg till Grästorp. Jag var ganska snabb, så jag hann gå en promenad med voffsen där också, men det var ju inte nådigt blött, (inte de lååååådiiit, inte de låååååååådit)
Sen var de dags att färga håret då, färgade voffsens hår också, rosa fick gossen idag.;)
Jag & mamma missförstod varandra idag när hon färga mitt huvve, det brukar vi aldrig göra. hahah, men det kvitta, allt går ju fixa . Är inte som andra personer som sätter sig & lipar & tror hela livet är förstört. haha;D
Mormor & morfar kom även tilll salongen, så mamms bjöd på lunch idag. Grillad noisette från kvarterskrogen fick slinka ner i magen. GÖTT!

Nä fan inget vettigt skrivet här.

Goodbaii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0