Dags att fimpa

Älskipälski åkte hem nyss, saknad redan. Idag åt vi hamburagre, notera ÅT . haha , blev dock 5 över tills i morgon. Men det är ju aldrig fel, då slipper ju jag göra någon mat :P
Vi har kollat lite Lost avsnitt som vanligt, den är väldigt avancerad för mitt lilla huvud, men jag hänger med ganska bra, & de är inte illa för att vara mig :p
Näe va ska jag säga mer tro? Hummm, jo doggii är jävligt avundsjuk & lite beskyddande, vet inte vad som är lek oså... Älsk drog ner mig i soffan, PANG så kommer det en hund i full fart & lägger sig på oss & rivs som fan. Svider gött på armen nu. haha . Så skulle älsk försöka tala som till ett barn' du man hoppar inte upp sådär i soffan, titta mig i ögonen' hahaha en viftande nervös svans ;D Nu ligger han här i soffan & sussar gott med huvudet på en kudde.
Tror jag ska gå & fimpa nu jag också... Lördag i morgon, bättre väder har jag hört?
pssssssssssssss, blir nog inget badväder för mig i år!
Får väl säga som min bror sa, när jag fråga han för några år sen, om han ville åka med & bada. Till svar fick man
' det finns dusch'  Yeey sant så.

Baiiis dags för att fimpa för dig också* ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0