Bilbingo

JAG VANN - Eller nej, jag vann inte! Jag var inte ens nära, inte ens ett nummer ifrån ? Det var ju Mikaela iaf, men nää dålig spänning idag!  Men körv med brö är ju aldrig fel i pause, hehe. Det tyckte inte Casillas heller. Han fick 2 hundben & en körvmebrööö :> Konstigt att han inte ville ha mer mat nu när vi kom hem ? haha. Det börja ju 7, vi var där halv 7 typ. Å de va slut 22. Så tog ju en bra stund ändå. Bra sätt att fördriva en kväll iaf !
Men hade ju vart roligare om man vann såklart, men de gör jag en annan dag! =)
Nu är jag lite trött, jag hade ju hängt upp tvätt innan jag åkte. Så plockade jag ner den när jag kom hem. Men så skulle ju vovven skita, så glömde jag bort att ta in tvättkorgen. Å nu orkar jag inte gå hämta den.. haha får hoppas kläderna klarar sig till imorgon.. Lat i know, eller så är jag bara mörkrädd :)

baii

Kommentarer
Postat av: Theokarolina

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-01-13 @ 11:10:53
URL: http://theokarolina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0