Va skönt de är att vakna ...

när man har en mardröm. Det hade jag idag, fy satan det var nog den äckligaste dröm jag vart med om!
Blev våldtagen av min pojkväns kompisar , & min pojkvän brydde sig inte. Fuck va verkligt de kändes, även när jag vakna. Usch, varför får man såna skeva drömmar ? Hemskt ju .

Jaja, var ute på en liten promenix med vovven nyss. När jag gick utanför dörren och andades , så fick jag nästan chock och tänkte PLUSSSSSSSSSSSSSSSSS GRADER :D Jag gick in igen och kollade termometern, +1 stod de. haha men de kändes. Det blåste ingenting bara vårluft, skönt ! :)
Börjar jobba 10 idag, så ska åka om ca 25 min .

Btw de är fredag idag :) FREDAG .
baii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0