Tjockisdagen & Födelsedag :D

Jajamensan, har ni ätit några semlor tro ? De har jag, 2 stycken idag faktiskt :O hihi .
Har ätit ganska många semlor i år, de är ovanligt. Men de är ju så gutt.
Idag har jag annars jobbat. Sen efter så handla jag en ljuvlig kyckling. haha , den lukta så gott så jag va tvungen att köpa ^^ . Spaghetti & kyckling nam nam .
Så nu sitter jag & vilar magen bara & kollar lite OS . Tänk om jag hade vart med där, jag hade vart så jäkla bra ! :) haha .
Yey, i morgon är man ledig. Då ska jag träna som vanligt, sen bär det av till trollhättan. Köpa present till brorsan som fyller 25 idag. Grattis till han :P Vi firar han inte idag, utan de blir på lördag. Då blir de nog massa tårta!
Frågan är bara vad man ska köpa till han. Hmm, men jag hittar nog något bra . Ska även kanske träffa Jenny i morgon . & Superman såklart, min gulle .

Nää nu ska jag se om de brinner där inne i brasan, svinkallllllllt här hemma.
Baiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0