Snön är vacker men...

kylan gör ont . Så jag hoppas på lite värme snart, för mina elräkningar är inte att leka med :(Jag sänkte ner elementen ännu mer förutom 1, efter att jag sett räkningen idag igen. Så nu i slutet av månaden kommer jag väl få betala ca 8,9 tusen för alla räkningar som kommer. För alla onödiga ska ju komma samtidigt såklart?. . ROOOLIGT..
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, just nu har jag 14 grader i hallen, & här inne i sovrummet, jaa de är nog snart lika kallt! . Men men, jag ska gå upp kl 06 i morgon så jag hinner elda lite innan jobbet, så det åtminstonde
blir lite värme. . Det är ju inte stor idé att börja elda klockan 22 på kvällen, när jag ändå ska sova nu. Man orkar ju lixom inte gå upp 1 gång i halvtimmen & kasta in mer ved, NEJ! Om ändå superman kunde va här o värma mig nu.  haha :( träffade han förut, min sötenoos, vi flög ett varv runt månen btw.
Träffade även Jenny & Sandra förut, de va myysiit & fika lite. Men alltså drick aldrig Cola innan du dricker kaffe & drick aldrig cola efter kaffet . HAHA, jag pissa innan jag stack ifrån Sandra. Det tog ca 15 min sen va jag otroligt pissenödig igen, höll på & dö i bilen till överby.  hahah så de ska jag aldrig göra om :P koffeiiiiin.

Näää godnatt på er.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0