Slutet är nära..

På denna dagen alltså , mindre än 1 timma kvar. Så vad har man gjort denna dag egentligen? Jo jobbat som en griiis. Sen när jag var klar, åkte jag hem till morsan & tog en promenix med vovvsen. Sen gick vi in & sticka. Min superman brukar kalla mig för kärring nu för tiden. Underbart tycker jag. hehe
Halsduken blev färdig idag , så nu blir det dags att börja med vantarna då. Fast det hinner jag nog inte i morgon, för då är jag ledig, haha :p Ska storstäda i morgon,ska även försöka få upp mina  2 vackraaaa tavlor som jag köpte för ett tag sen. Sen blir det att gå långpromenad+ lyfta lätt skrot & cykla :p Men först och främst så ska jag ha sovmorgon!!! Fan va skönt det ska bli. .
Näe nu har jag inte mer att skriva. Slänger in lite sköna låtar istället.
Baii

En liten rolig farbror i videon , haha :p























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0