Sån där söndag ni vet...

En deppsöndag. Hatar söndagar & hatar måndagar.. Helgen går så jäkla fort alltid ! Men de är väl bara hänga i, det är väl snart helg igen . ? Jeej . Just nu sitter jag och äter en ica pizza , väntar typ på att datan ska dö snart. För jag mitt smarto glömde laddaren hos morsan. Jag orkar verkligen inte åka och hämta den :p Så jag får väl titta tv & sticka på min halsduk, snart är den också färdig. .
Förresten idag bokade jag biljetter till  Göteborgs horse show. Äntligen !  28 Februari blir det att åka iväg med morsan.. Något att se fram imot iaf :)

Näähä nu är det nog dags att publicera annars försvinner väl detta tråkiga . haha

BAI för ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0