Natten snart.

Är jävligt sömnig, med tanke på att jag la mig halv 2 i natt & gick upp vid 6.  Fy va jobbigt det var, men de gick ju över sen när jag väl fick träffa min gulle :p Var väl hemma runt 8 här igen. Sen gick vi & la oss igen.  . Fick la sovit 1 timma eller något, sen kunde jag inte sova mer:( Så ska strax gå & lägga mig. Vovven är också trött nu han ligger bredvid o goosar..
Kollade på 2 filmer förut, det blev Bröllopsfotografen & 500 days of summer . Dom var helt ok, men inget sådär wooow, så jag vill se dom igen på direkten :) Men helt ok som sagt.

Just nu gör jag inte så mycket. Käka nyss lite till utav lasagnen, tog mexicansk lasagne sås idag,  men jag föredrar nog den vanliga..



Bjuuuder på en gammal låt också :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0